Tüm süreçlerde verimli olmak, kaynak etkinliği yaratmak, israfı azaltmak, çevreyi ve toplumu dikkate almak, müşteri odaklı olmak.
Saygıdan ödün vermeden, güvene ve kazan kazandır ilkesine dayalı uzun vadeli işbirlikleri kuracak iletişimin uzmanı olmak.
Müşteri beklentileri ve işin gerekliliklerinde en üst düzey kalite standartları ve mükemmellik için çalışmak.
Üretimden önce plan yapan, plana göre sorumlu olduklarına söz veren, en iyi uygulamayı yaparak sözlerini tutan, sorumluluk alan bir marka olmak.
Etik, ahlak, yasa, hak ve adalet çizgisinden her ne olursa olsun ayrılmadan çalışmak.
Alanında en iyi olmak için çalışan, öğrenen, her alanda yenilik yapan ve ihtiyacı olan bilgiye ulaşan öğrenen bireylerden oluşan bir organizasyon olmak.